Jumaat, 5 Julai 2013

Semangat di Bulan Ramadhan

assalamualaikum dan selamat malam.haha..
mcm mana dah ready nk puasa??hehe..
ala maklum la dah dekat nk puasa ni ,so naim nk kongsikanla ape yang patut yang berkaitan dengan bulan ramadhan ni,,
diharapkan ramadhan kita pada tahun ini menjadi bulan ramadhan yang paling bermakna buat kita..

ni naim letakkan niat berpuasa dan

doa berbuka puasa..


naim nak ucapkan selamat menjalankan ibdah berpuasa dan amalan2 yang sunat di bulan puasa..
hehe..sama-sama la kita berpuasa taw,..jgn x puasa..

jgn lupa tinggalkan komen anda dan follow saya

3 ulasan:

  1. Alhamdulillah ready tuh x lah ready sgt tapi boleh lah hehehe lagipon aku tengah buat ulangkaji ni ilmu2 ramadhan..kena mantop sbeleum puasa,harap2 tahun ni aku dapat bertemu dengan malam lailatul qadar. aminnn hehee bro folow me,kesian aku xda kawan sunyi je blog aku tuh huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..jgn issaw aku msty folow kau..bagus la bila dah mantopkan ..harap kita sama2 jmpa malam lailatul qadar

      Padam
  2. selamat menjalani ibadah puasa yang bakal menjelang juga naim :)

    BalasPadam